Тема заняття: "Хто, хто в теремку живе?"

Характеристика заняття: комплексне заняття з використанням LEGO-конструктора.

Завдання: уточнювати знання дітей про людські емоції, настрої; використовувати свої знання у малюнках, повсякденному житті; продовжувати формувати навички конструювання моделей з конструктора LEGO за уявою; формувати розуміння поняття «щастя»; збагачувати словник дітей, вчити взаємодіяти в процесі спільної діяльності, виражати і пояснювати свою точку зору; виконувати роботу якісно; знаходити помилки та виправляти їх; розвивати зв’язне мовлення, увагу, уяву, образне мислення, комунікативні вміння; виховувати вміння знаходити вміння із складної ситуації, терплячість, пізнавальний інтерес.

Матеріал та обладнання: музичний супровід, лотки з LEGO-конструктором, картки з тваринами.

Використана література:

1. Дитина: Освітня програма для дітей від двох до семи років / наук.кер.проекту В.О.Огнев’юк; наук.ред.: Г.В. Бєлєнька: Мін.осв.і науки України, Київ, ун-т ім. Б.Грінченка, 2016.- 304с.

2. Методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина» / наук.кер.проекту В.О.Огнев’юк; наук.ред.: Г.В. Бєлєнька. – К.: Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2016.- 352с.

3. Програма розвитку дитини від 2 до 6 років та методичні рекомендації «Безмежний світ гри з LEGO» / О.Ю.Рома, В.Ю.Близнюк, О.П.Борук. – the LEGO Foundation, 2016. – 140 с.

4. Шість цеглинок в освітньому просторі школи. Методичний посібник / Упорядник О.Рома – The LEGO Foundation, 2018. – 32 с.

Хід заняття

І. Вступна частина

Привітання.

Добрий ранок, діти любі!

Чи усе гаразд у нас в групі?

Ви довкола озирніться,

Одне одному всміхніться,

Щоб ніхто не сумував,

З усіма радів і грав!

Вихователь: Діти, з яким настроєм ви сьогодні прийшли до садочка? Давайте його намалюємо за допомогою LEGO-конструктора.

Дидактична вправа «Виклади свій настрій»

Діти викладають личка з настроєм.

2. Основна частина.

Вихователь: Діти, я сьогодні чарівниця, і хочу запросити вас у подорож казкою. Шлях туди недалекий, але щоб потрапити до казки, нам треба сісти на чарівні повітряні кульки.

Психогімнастика «Повітряна куля»

(під музичний супровід)

Вихователь: Закриваємо оченята і летимо. Піднімаємося високо в небо. Але нам не страшно – нам спокійно, добре. Ось ми і прилетіли. Відкриваємо очі.

Вихователь: Діти, подивіться, куди ми потрапили? Чий будинок стоїть серед поля. Цікаво, хто тут живе?

Вихователь звертає увагу дітей на теремок з LEGO-конструктора, який недобудований.

Вихователь: А що це за будинок? (Казковий теремок).

Вихователь: Хто в ньому міг би жити? (Звірята).

Вихователь: А які саме, нам підкаже казка. Давайте пригадаємо, які тварини жили в теремку.

Діти відгадують телезагадки, які проглядають на ноутбуці.

Бесіда за змістом казки «Теремок»

- Хто першим заселився в теремку?

- Які запитання ставили тварини, коли бачили теремок?

- Як ви думаєте, чи щасливо жили звірі в теремку?

- А чи ви вважаєте себе щасливими? Чому?

- Хто розвалив теремок?

- Що відчували тварини, коли розвалили теремок? Відтворіть цей емоційний стан.

- Що було б, якби ведмідь побачив, що не поміщається в теремку та пішов у свій барліг?

- Діти, а що треба зробити, щоб тварини знову жили в теремку?

- Дійсно, цю проблему можна виправити: давайте добудуємо теремок і запросимо звірят.

Фізхвилинка «Теремок»

Стоїть у полі теремок (підняти руки над головою будиночком)

Він не низький, не високий (присісти, встати)

На дверях висить замок (зчепити пальці)

Хто відкрити його б зміг (потиснути плечами)

Постукали, постукали (долонею об долоню)

Покрутили, покрутили (обертання долонями)

Потягнули і відкрили (потягнутися руками в боки і відкрити).

Вихователь: Діти, давайте добудуємо теремок.

Діти з LEGO-цеглинок добудовують теремок.

Вихователь: Оскільки наш теремок складений з цеглинок LEGO, то звірі там мають жити незвичайні, а LEGO-тварини.

Діти підходять до столу, обирають картку з твариною і викладають LEGO-тварину.

Вправа «Побудуй казкового героя»

Самостійна діяльність дітей.

- Яких тварин ви сконструювали?

- Якого кольору та розміру цеглинки використали?

Відповіді дітей.

Вихователь: Візьміть своїх тварин в долоньки і пограйтесь з ними. Тепер заселить наших тварин до теремка.

Діти розміщують тварин біля LEGO-теремка.

Вихователь: Як ви думаєте, вони будуть дружно жити? Чи будуть щасливими? А нам настав час повертатися до свого садка. На чому полетимо? (Міркування дітей) Закриваємо очі і летимо.

3. Підсумкова частина.

Вихователь: Чим займались на занятті? Кому допомагали і як? Що вам сподобалось найбільше? А що було складним? Ви сьогодні були уважні, кмітливі і розумні.

Підготувала: вихователь ЗДО №10 "Незабудка" Морозова О.С.

Кiлькiсть переглядiв: 1170

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.