Характеристика заняття: комплексне заняття з використанням LEGO-конструктора.
Завдання: уточнювати знання дітей про людські емоції, настрої; використовувати свої знання у малюнках, повсякденному житті; продовжувати формувати навички конструювання моделей з конструктора LEGO за уявою; формувати розуміння поняття «щастя»; збагачувати словник дітей, вчити взаємодіяти в процесі спільної діяльності, виражати і пояснювати свою точку зору; виконувати роботу якісно; знаходити помилки та виправляти їх; розвивати зв’язне мовлення, увагу, уяву, образне мислення, комунікативні вміння; виховувати вміння знаходити вміння із складної ситуації, терплячість, пізнавальний інтерес.
Матеріал та обладнання: музичний супровід, лотки з LEGO-конструктором, картки з тваринами.
Використана література:
1. Дитина: Освітня програма для дітей від двох до семи років / наук.кер.проекту В.О.Огнев’юк; наук.ред.: Г.В. Бєлєнька: Мін.осв.і науки України, Київ, ун-т ім. Б.Грінченка, 2016.- 304с.
2. Методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина» / наук.кер.проекту В.О.Огнев’юк; наук.ред.: Г.В. Бєлєнька. – К.: Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2016.- 352с.
3. Програма розвитку дитини від 2 до 6 років та методичні рекомендації «Безмежний світ гри з LEGO» / О.Ю.Рома, В.Ю.Близнюк, О.П.Борук. – the LEGO Foundation, 2016. – 140 с.
4. Шість цеглинок в освітньому просторі школи. Методичний посібник / Упорядник О.Рома – The LEGO Foundation, 2018. – 32 с.
Хід заняття
І. Вступна частина
Привітання.
Добрий ранок, діти любі!
Чи усе гаразд у нас в групі?
Ви довкола озирніться,
Одне одному всміхніться,
Щоб ніхто не сумував,
З усіма радів і грав!
Вихователь: Діти, з яким настроєм ви сьогодні прийшли до садочка? Давайте його намалюємо за допомогою LEGO-конструктора.
Дидактична вправа «Виклади свій настрій»
Діти викладають личка з настроєм.
2. Основна частина.
Вихователь: Діти, я сьогодні чарівниця, і хочу запросити вас у подорож казкою. Шлях туди недалекий, але щоб потрапити до казки, нам треба сісти на чарівні повітряні кульки.
Психогімнастика «Повітряна куля»
(під музичний супровід)
Вихователь: Закриваємо оченята і летимо. Піднімаємося високо в небо. Але нам не страшно – нам спокійно, добре. Ось ми і прилетіли. Відкриваємо очі.
Вихователь: Діти, подивіться, куди ми потрапили? Чий будинок стоїть серед поля. Цікаво, хто тут живе?
Вихователь звертає увагу дітей на теремок з LEGO-конструктора, який недобудований.
Вихователь: А що це за будинок? (Казковий теремок).
Вихователь: Хто в ньому міг би жити? (Звірята).
Вихователь: А які саме, нам підкаже казка. Давайте пригадаємо, які тварини жили в теремку.
Діти відгадують телезагадки, які проглядають на ноутбуці.
Бесіда за змістом казки «Теремок»
- Хто першим заселився в теремку?
- Які запитання ставили тварини, коли бачили теремок?
- Як ви думаєте, чи щасливо жили звірі в теремку?
- А чи ви вважаєте себе щасливими? Чому?
- Хто розвалив теремок?
- Що відчували тварини, коли розвалили теремок? Відтворіть цей емоційний стан.
- Що було б, якби ведмідь побачив, що не поміщається в теремку та пішов у свій барліг?
- Діти, а що треба зробити, щоб тварини знову жили в теремку?
- Дійсно, цю проблему можна виправити: давайте добудуємо теремок і запросимо звірят.
Фізхвилинка «Теремок»
Стоїть у полі теремок (підняти руки над головою будиночком)
Він не низький, не високий (присісти, встати)
На дверях висить замок (зчепити пальці)
Хто відкрити його б зміг (потиснути плечами)
Постукали, постукали (долонею об долоню)
Покрутили, покрутили (обертання долонями)
Потягнули і відкрили (потягнутися руками в боки і відкрити).
Вихователь: Діти, давайте добудуємо теремок.
Діти з LEGO-цеглинок добудовують теремок.
Вихователь: Оскільки наш теремок складений з цеглинок LEGO, то звірі там мають жити незвичайні, а LEGO-тварини.
Діти підходять до столу, обирають картку з твариною і викладають LEGO-тварину.
Вправа «Побудуй казкового героя»
Самостійна діяльність дітей.
- Яких тварин ви сконструювали?
- Якого кольору та розміру цеглинки використали?
Відповіді дітей.
Вихователь: Візьміть своїх тварин в долоньки і пограйтесь з ними. Тепер заселить наших тварин до теремка.
Діти розміщують тварин біля LEGO-теремка.
Вихователь: Як ви думаєте, вони будуть дружно жити? Чи будуть щасливими? А нам настав час повертатися до свого садка. На чому полетимо? (Міркування дітей) Закриваємо очі і летимо.
3. Підсумкова частина.
Вихователь: Чим займались на занятті? Кому допомагали і як? Що вам сподобалось найбільше? А що було складним? Ви сьогодні були уважні, кмітливі і розумні.
Коментарi