Сценарій випускного свята для дітей старшого дошкільного віку

Виходять діти на середину зали.

1 дів. Пробудилась земля на світанні.

Сонце встало, умите в росі,

Починається свято останнє,

І в садочок зійшлися усі.

2 д. Гарний одяг і зачіски модні,

Хлоп. Сльози й усмішки поряд цвітуть,

Це садок проводжає сьогодні

Нас в цікаву незвідану путь.

3 дів. Ми дуже раді всім гостям,

Всіх зустрічаєм ласкою.

Запрошуєм на випускний наш бал,

Немов в дитячу казку.

Вхід дітей і ведучих.

1 вед. На свято це, великою родиною

Зібрались ми, але в останній раз.

Дітей своїх у школу проводжаємо,

Вони ідуть у перший клас.

2 вед. Дозвольте, друзі, вас привітати,

Словами гарними свято розпочати.

Запрошуємо в наш веселий садочок,

Де лунає дзвінкий дітей голосочок.

Пісня «Випускний бал».

1 дит. Стоїть давно на перехресті

Садок дитячий, гомінкий.

Його назвали «Незабудка».

З тих пір лишився він таким:

2 дит. На перший погляд непримітним,

Та все ж для друзів-малюків

Веселим, дружнім і привітним...

І так багато вже років.

3 дит. Він вранці дітлахів скликає,

І з ними грає цілий день,

А потім з сумом проводжає

Додому радісних дітей.

4 дит. Наш садок – це просто диво.

В ньому затишно й красиво.

Наш садок – це свято знань,

Мрій, надій і сподівань.

Шкода з ним прощатися,

Шкода розлучатися.

5 дит. Чому він зветься так – садок?

Немає в нім дерев, квіток,

Ні дубків, ні горобинок –

Є Сергійки, і Маринки.

Ми ж усі не квіточки,

А звичайні діточки.

6 дит. Щодня ми тут зростали,

Мов неповторні квіти.

Великими вже стали,

Розумні й гарні діти.

Це наче клумба для діток,

Тому і зветься – дитсадок.

7 дит. Усі, хто в дитячім садочку

Малятам дарує щасливі і радісні дні,

Прийміть же від нас найщирішу подяку.

Вітання і усмішки наші ясні.

Пісня.

Голос (із запису) Увага! Увага! В ефірі – новини. Вчора в місті Шостка, в дитячому садку №10 закінчені зйомки повнометражного пізнавально-розважального музичного фільму «Чотири роки ми чекали». Сьогодні відбудеться презентація фільму та зустріч зі знімальною групою.

1 вед. Наш фільм – це діти!

Наш фільм – це щастя!

Наш фільм – це сонячний промінчик у негоду!

2 вед. Його ми створювали довгі роки. І були перемоги, були негаразди. Змінювалися режисери, змінювався склад виконавців і зараз ви побачите найцікавіші кадри з фільму.

1 вед. Отже, перший кадр – історично-ностальгічний. (чути плач дитини)

Виходять діти молодшої групи з подушками.

Танок малюків з випускниками.

2 вед. Кадр другий – мрійливий і трішечки хвалькуватий.

Сценка «Джентльмени».

Хлопці-джентльмени виходять на середину.

1-й дж. Панове, невже у нас випускний?

Всі. Так!

1-й дж. Це ж нам по шість років уже?

Всі. Так! Ідем ми в перший клас!

1-й дж. В перший клас?

Ой, мороки буде в нас!

2-й дж. А пам’ятаєте, панове, якими малюками ми прийшли в дитячий садок? Нічого не вміли...

3-й дж. Так. Я, наприклад, не вмів зав’язувати шнурки.

4-й дж. А я і зараз не вмію! Але нічого – у мене ще одинадцять шкільних років попереду – навчуся.

5-й дж. А я так довго плакав за мамою.

1-й дж. А тепер?

5-й дж. А тепер вона довго буде плакати за дитячим садочком.

6-й дж. А яка у вас, панове, заповітна мрія?

7-й дж. Я буду закрійником.

8-й дж. Що, будеш відкривати і закривати двері?

7-й дж. Ну що ви, пане, я мрію кроїти модний одяг для жінок.

9-й дж. А я хочу стати солістом.

10-й дж. Невже, пане, ви співаєте, як Басков?

9-й дж. Ну що ви, пане, я просто мрію солити огірки і помідори. Хочу створити свою фірму, як «Верес».

11-й дж. А я мрію стати відомим танцюристом. І танцювати так, щоб аж дух захопило у наших мам і тат.

10-й дж. То в чому справа? Не гаймо час – швидше покажи нам майстер-клас!

Танок хлопчиків.

1вед. Кадр третій – ліричний.

Дитина. Коло, риску, закарлючку,

На папері пише ручка.

Все з’єдналось загадково,

І з’явилось перше слово.

Здогадались, яке саме?

Наймиліше в світі – «мама».

Танок з шарфиками.

2 вед. За чотири роки у нас траплялось різне, навіть таке... Подивившись наступний кадр, може, дехто з батьків впізнає й себе. Отже, наступний кадр четвертий – непорозуміння.

Сценка «Непорозуміння».

Вед. Шкіряний портфель і брендові шляпа –

До дитсадочка йде Вовочкин тато.

Уперше за п’ять з половиною років

Звільнився він без особливої турботи.

Тато в руках трима букет квітів,

Читає на дверях: «Маленькі діти».

Виходить вихователь.

Батько. В садочку сьогодні я перший раз,

І, мабуть, мій Вовочка десь тут у вас.

Він знатний такий, і як живчик прудкий.

То, певно, ось хлопчик мій, найшвидкий.

Вихователь. Пробачте, це Вася. Він, певно, не ваш.

Вам треба піднятись на другий етаж.

Вед. І знову наш тато стоїть на паркеті і надпис читає: «Середні діти».

Виходить вихователька.

Батько. В садочку сьогодні я перший раз, і мій Вовочка десь тут у вас.

Він знатний такий, і як живчик прудкий.

То, певно, ось хлопчик... ,мій найшвидкий.

Вихователька. Пробачте, я в очі ніколи не бачила вас,

І хлопчика-живчика немає у нас.

Вед. І знову наш тато стоїть на паркеті і надпис читає: «Старші діти».

Батько. В садочку сьогодні я перший раз,

І, мабуть, мій Вовочка десь тут у вас.

Він знатний такий, і як живчик прудкий.

То, певно, ось хлопчик... ,мій найшвидкий.

Вихователька. Немає у групі дитини такої,

І ви особистість нам всім незнайома.

Раджу до завідувачки вам завітати,

І в списках дитину там пошукати.

Вед. За серце береться горе-отець, бо стільки ж часу пішло нанівець.

Батько сідає на стіл, хитається поличка.

Батько. О! Як я забув, що вже в школі мій Вовочка.

1 вед. Кадр п’ятий – неочікуваний гість.

Лунає свисток, в залу на дитячому велосипеді в’їжджає Плямка (Клякса).

Клякса. Так, всім стояти, не ворушитися! Не сміятися, не посміхатися.

До речі, а що це ви тут зібралися? Мене, напевно, зустрічаєте?

Як люб’язно з вашого боку!

Вед. Почекай, почекай! А ви хто така будете? І навіщо нам заважаєте? Ви хіба не бачите, що у дітей сьогодні свято – перший випускний бал.

Клякса (лагідно) А, свято! А, випускний!... А, бал! (грізно) Бал у них, в школу вони зібралися. Ось там-то ми з вами зустрінемося! (погрожує пальцем)

Вед. Почекайте, почекайте! Поясніть, нарешті, нам, хто ви така?

Клякса. Я!... (гордо) чорнильна пляма. Я в зошитах, щоденниках всі букви замазую. Хочу, щоб всі діти бруднулями були... І мене любили, дружили зі мною.

Вед. Вибачте, але вам доведеться піти. Вас сюди ніхто не кликав. Плями майбутнім учням не друзі! Правда, діти? (відповідь дітей) Чули? От і йдіть звідси!

Клякса. Ой-ой-ой! Налякали! Як бризну чорнилом! (бризкає на дітей з водного пістолета) Я сама дітей всьому навчу.

Вед. Чому ж ви можете навчити дітей?

Клякса (здивовано) Як чого? Я багато чого вмію! І зошити бруднити, і рвати книжки. Портфелем можна грати в футбол. Я-а-а-к дав ногою – відразу гол! А можна ще прогуляти уроки, або щоденник з двійками пофарбувати приятелеві – нехай батьків полякає.

Вед. А з чого ви взяли, що у наших дітей будуть двійки в щоденнику?

Клякса. А що? Це ж найкрасивіша оцінка.

Вед. А давайте перевіримо, які оцінки будуть отримувати наші діти?

Атракціон «Збери оцінки».

Під музику діти біжать по колу, а на кінець музики беруть гарні «оцінки» (цифри) і піднімають угору.

Клякса. А ще, а ще можна вчителю на стіл покласти (ніби думає) жабу! Життя – луснеш від сміху! (сміється) Ну, будете зі мною дружити?

Вед. Чому це ви вирішили, що діти будуть дружити з вами?

Клякса. Та тому, що вони такі ще маленькі, нічого не знають, нічого не вміють. З ким їм дружити, як не зі мною?

Вед. Ось і неправда! Наші діти вміють багато різних речей: читати, рахувати, малювати, ліпити, співати, танцювати!

Клякса. Читати, рахувати! Я теж вмію! Чого тут хитрого?

Вед. Добре! Тоді прочитай ось це слово.

Ведуча показує слово «ма-ма».

Клякса (намагається читати) Ми... и... ми...

Вед. Та ти не читаєш, ти мукаєш, як теля.

Клякса. Подумаєш! Букви у вас якісь неправильні.

Вед. А ми зараз запитаємо у дітей, вони нам скажуть що тут написано і тоді побачимо, чи правильні тут букви.

(діти читають хором: «ма-ма»)

Клякса. Ну я теж першу букву назвала, а далі я не знаю. Коли букви вчили, я на «Абетці» стрибала. Подумаєш...читають вони. Зате я рахувати вмію! (рахує до 10) Ось!

Вед. Так і наші малюки в дитсадку можуть! А от ти спробуй розв’язати задачу:

На гілці сиділо три горобці:

Мама, тато, син – сім’я.

До них прилетів сусід-горобець,

З ним ще троє його синів.

Скільки всього, порахуй мерщій!

Клякса загинає пальці, ворушить губами, плутається, плюється.

Я візьму рогатку,

Ось і вся розгадка.

Розлетяться пір’я, пух,

Було три, не стало двох!

Вед. Зовсім не вмієш рахувати,

Доведеться тобі підказати! (відповідь дітей)

Ось так, треба тобі повчитися у наших дітей.

Клякса. Багато ви знаєте! Повчитися! У школі дуже важко! Та ще й батьки почнуть на вас сваритися! Ух, як страшно! Ось згадаєте тоді мене, пошкодуєте, що не стали зі мною дружити! Ось забризкаю вас зі своєї чарівної чорнильниці – від вас одні плями залишаться!

Вед. А ти нас не лякай! У нас є відмінний засіб від шкідливих плям. Ось він! (ведуча показує інший водний пістолет) Ця річ виведе будь-яку пляму.

Клякса. Караул! Перуть! Знищують! Виводять! (хапає велосипед під руку і тікає, свистить, вибігає з зали)

2 вед. А зараз ми зустрінемось з чарівними пташками, бо наступний кадр – казковий.

Дитина. Рвонулась на волю чудесна жар-птиця,

І враз освітилась казково столиця.

Летіла все вище, так гарно, так вільно,

Як в найзолотішім, найкращім мультфільмі.

Дорослим і дітям яснішали лиця:

«Як хороше жити під сонцем жар-птиці!»

Танок (3 дівчинки)

1 вед. У кожної дитини у садочку з’являються перші симпатії, почуття. А що з цього виходить, ми зараз побачимо, бо переходимо до наступного 7-го кадру – романтичного.

Дитина. Коханню, друзі, всі віки покірні,

Як добре в когось закохатись.

Вогонь в душі палає і іскриться.

І навіть хтось вже хоче одружиться!

Пісня «Таке кохання»

1 дів. Ось і ти прийшов до нас,

Мама стол накрила враз.

У новому платті я (показує плаття)

Подружка твоя.

Нігтики червонії зранку нафарбовані (показує нігті)

Зачіску із бантиком вже зробила я.

2 хл.з квіт. Довго в ванні я сидів,

Руки й шию з милом мив.

Що ж робити будем ми?

Чекав я на тебе.

Тож дівча вже бережись (погрожує пальцем)

На костюм мій подивись (показує)

Квіти я приніс тобі, шию надушив.

3 дів. М’яч футбольний ти кидав,

Ляльку дорогу зламав,

Пиріжки усі поїв,

Що ти наробив?

Ти сміявся і казав,

Що зі мною просто грав.

А тепер тікай скоріш геть з моїх очей! (тупає ногою)

4 хлоп. Я благаю, ти пробач,

Куплю тобі новий м’яч.

Ляльку гарну подарю –

Я ж тебе люблю.

В піццерію запрошу,

Тістечка тобі спечу.

Будем знову друзі ми,

Люба, ти прости! (стає на коліна)

Танок «Ромашка»

2 вед. Непомітно ми підійшли до останнього кадру.

Кадр 8-й – заключний.

Про дітей чудових фільм новий готовий.

Час до школи вирушати,

І продовження знімати!

1 дит. Прийде осінь. Закурличе

Журавлями в ранній час.

І дзвінок усіх покличе

Перший раз у перший клас.

2 дит. Вихователям своїм подякувати хочем,

Вони теплом своїх сердець завжди нас зігрівали.

3 дит. Їх золоті невтомні руки завжди щось клеять, глину мнуть,

Готують для ляльок перуки, нам сумувати не дають.

4 дит. Отож, коли ми підросли,

І треба в школу нам іти,

То, чесно кажучи, не знаєм

Куди ж нам вчитися піти.

5 дит. Бо п’ята школа – то сучасна,

А одинадцята – прекрасна,

Гімназія собі склика,

Ліцей на імідж натяка.

6 дит. Не можуть поділити нас,

Бо підготовка – вищий клас!

Такі розумні малюки,

Що можна в коледж зразу йти.

7 дит. Спасибі вам за творчість вашу,

За ваш талант, за серця жар,

Приймайте наше шанування –

Цей подарунок від нас – в дар.

Пісня «Раз, долонька»

1 вед. А зараз дозвольте представити вам творців нашого фільму:

Генеральний продюсер – завідувачка (П.І.Б.)

Співпродюсери – вихователь-методист (П.І.Б.)

Автори сценарію і режисери:

(прізвища вихователів)

Помічник автора і режисера:

(помічник вихователя)

Музичне оформлення: музичний керівник (П.І.Б.)

Спортивні трюки поставила: вихователь з фізичної культури (П.І.Б.)

Психологічну підтримку здійснювала: практичний психолог (П.І.Б.)

Мовна корекція: вчитель-логопед (П.І.Б.)

Наших артистів лікувала: старша сестра медична (П.І.Б.)

Доставка продуктів харчування: завгосп (П.І.Б.)

Наших артистів годували: шеф-кухар (П.І.Б.), кухарі (П.І.Б.), підсобний робітник (П.І.Б.)

Костюмери: кастелянка (П.І.Б.), пралі (П.І.Б.)

1 вед. Ми бажаємо, щоб з вами

Всім ставало веселіше,

Щоб із добрими думками

Усміхалися світліше.

2 вед. Щоб були ви справедливі,

Мудрі рішення приймали.

Будьте завжди ви щасливі –

Щиро вам ми побажаєм.

Танок з пташками.

Кiлькiсть переглядiв: 1281

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.