Сценарій випускного свята для дітей старшого дошкільного віку
Виходять діти на середину зали.
1 дів. Пробудилась земля на світанні.
Сонце встало, умите в росі,
Починається свято останнє,
І в садочок зійшлися усі.
2 д. Гарний одяг і зачіски модні,
Хлоп. Сльози й усмішки поряд цвітуть,
Це садок проводжає сьогодні
Нас в цікаву незвідану путь.
3 дів. Ми дуже раді всім гостям,
Всіх зустрічаєм ласкою.
Запрошуєм на випускний наш бал,
Немов в дитячу казку.
Вхід дітей і ведучих.
1 вед. На свято це, великою родиною
Зібрались ми, але в останній раз.
Дітей своїх у школу проводжаємо,
Вони ідуть у перший клас.
2 вед. Дозвольте, друзі, вас привітати,
Словами гарними свято розпочати.
Запрошуємо в наш веселий садочок,
Де лунає дзвінкий дітей голосочок.
Пісня «Випускний бал».
1 дит. Стоїть давно на перехресті
Садок дитячий, гомінкий.
Його назвали «Незабудка».
З тих пір лишився він таким:
2 дит. На перший погляд непримітним,
Та все ж для друзів-малюків
Веселим, дружнім і привітним...
І так багато вже років.
3 дит. Він вранці дітлахів скликає,
І з ними грає цілий день,
А потім з сумом проводжає
Додому радісних дітей.
4 дит. Наш садок – це просто диво.
В ньому затишно й красиво.
Наш садок – це свято знань,
Мрій, надій і сподівань.
Шкода з ним прощатися,
Шкода розлучатися.
5 дит. Чому він зветься так – садок?
Немає в нім дерев, квіток,
Ні дубків, ні горобинок –
Є Сергійки, і Маринки.
Ми ж усі не квіточки,
А звичайні діточки.
6 дит. Щодня ми тут зростали,
Мов неповторні квіти.
Великими вже стали,
Розумні й гарні діти.
Це наче клумба для діток,
Тому і зветься – дитсадок.
7 дит. Усі, хто в дитячім садочку
Малятам дарує щасливі і радісні дні,
Прийміть же від нас найщирішу подяку.
Вітання і усмішки наші ясні.
Пісня.
Голос (із запису) Увага! Увага! В ефірі – новини. Вчора в місті Шостка, в дитячому садку №10 закінчені зйомки повнометражного пізнавально-розважального музичного фільму «Чотири роки ми чекали». Сьогодні відбудеться презентація фільму та зустріч зі знімальною групою.
1 вед. Наш фільм – це діти!
Наш фільм – це щастя!
Наш фільм – це сонячний промінчик у негоду!
2 вед. Його ми створювали довгі роки. І були перемоги, були негаразди. Змінювалися режисери, змінювався склад виконавців і зараз ви побачите найцікавіші кадри з фільму.
1 вед. Отже, перший кадр – історично-ностальгічний. (чути плач дитини)
Виходять діти молодшої групи з подушками.
Танок малюків з випускниками.
2 вед. Кадр другий – мрійливий і трішечки хвалькуватий.
Сценка «Джентльмени».
Хлопці-джентльмени виходять на середину.
1-й дж. Панове, невже у нас випускний?
Всі. Так!
1-й дж. Це ж нам по шість років уже?
Всі. Так! Ідем ми в перший клас!
1-й дж. В перший клас?
Ой, мороки буде в нас!
2-й дж. А пам’ятаєте, панове, якими малюками ми прийшли в дитячий садок? Нічого не вміли...
3-й дж. Так. Я, наприклад, не вмів зав’язувати шнурки.
4-й дж. А я і зараз не вмію! Але нічого – у мене ще одинадцять шкільних років попереду – навчуся.
5-й дж. А я так довго плакав за мамою.
1-й дж. А тепер?
5-й дж. А тепер вона довго буде плакати за дитячим садочком.
6-й дж. А яка у вас, панове, заповітна мрія?
7-й дж. Я буду закрійником.
8-й дж. Що, будеш відкривати і закривати двері?
7-й дж. Ну що ви, пане, я мрію кроїти модний одяг для жінок.
9-й дж. А я хочу стати солістом.
10-й дж. Невже, пане, ви співаєте, як Басков?
9-й дж. Ну що ви, пане, я просто мрію солити огірки і помідори. Хочу створити свою фірму, як «Верес».
11-й дж. А я мрію стати відомим танцюристом. І танцювати так, щоб аж дух захопило у наших мам і тат.
10-й дж. То в чому справа? Не гаймо час – швидше покажи нам майстер-клас!
Танок хлопчиків.
1вед. Кадр третій – ліричний.
Дитина. Коло, риску, закарлючку,
На папері пише ручка.
Все з’єдналось загадково,
І з’явилось перше слово.
Здогадались, яке саме?
Наймиліше в світі – «мама».
Танок з шарфиками.
2 вед. За чотири роки у нас траплялось різне, навіть таке... Подивившись наступний кадр, може, дехто з батьків впізнає й себе. Отже, наступний кадр четвертий – непорозуміння.
Сценка «Непорозуміння».
Вед. Шкіряний портфель і брендові шляпа –
До дитсадочка йде Вовочкин тато.
Уперше за п’ять з половиною років
Звільнився він без особливої турботи.
Тато в руках трима букет квітів,
Читає на дверях: «Маленькі діти».
Виходить вихователь.
Батько. В садочку сьогодні я перший раз,
І, мабуть, мій Вовочка десь тут у вас.
Він знатний такий, і як живчик прудкий.
То, певно, ось хлопчик мій, найшвидкий.
Вихователь. Пробачте, це Вася. Він, певно, не ваш.
Вам треба піднятись на другий етаж.
Вед. І знову наш тато стоїть на паркеті і надпис читає: «Середні діти».
Виходить вихователька.
Батько. В садочку сьогодні я перший раз, і мій Вовочка десь тут у вас.
Він знатний такий, і як живчик прудкий.
То, певно, ось хлопчик... ,мій найшвидкий.
Вихователька. Пробачте, я в очі ніколи не бачила вас,
І хлопчика-живчика немає у нас.
Вед. І знову наш тато стоїть на паркеті і надпис читає: «Старші діти».
Батько. В садочку сьогодні я перший раз,
І, мабуть, мій Вовочка десь тут у вас.
Він знатний такий, і як живчик прудкий.
То, певно, ось хлопчик... ,мій найшвидкий.
Вихователька. Немає у групі дитини такої,
І ви особистість нам всім незнайома.
Раджу до завідувачки вам завітати,
І в списках дитину там пошукати.
Вед. За серце береться горе-отець, бо стільки ж часу пішло нанівець.
Батько сідає на стіл, хитається поличка.
Батько. О! Як я забув, що вже в школі мій Вовочка.
1 вед. Кадр п’ятий – неочікуваний гість.
Лунає свисток, в залу на дитячому велосипеді в’їжджає Плямка (Клякса).
Клякса. Так, всім стояти, не ворушитися! Не сміятися, не посміхатися.
До речі, а що це ви тут зібралися? Мене, напевно, зустрічаєте?
Як люб’язно з вашого боку!
Вед. Почекай, почекай! А ви хто така будете? І навіщо нам заважаєте? Ви хіба не бачите, що у дітей сьогодні свято – перший випускний бал.
Клякса (лагідно) А, свято! А, випускний!... А, бал! (грізно) Бал у них, в школу вони зібралися. Ось там-то ми з вами зустрінемося! (погрожує пальцем)
Вед. Почекайте, почекайте! Поясніть, нарешті, нам, хто ви така?
Клякса. Я!... (гордо) чорнильна пляма. Я в зошитах, щоденниках всі букви замазую. Хочу, щоб всі діти бруднулями були... І мене любили, дружили зі мною.
Вед. Вибачте, але вам доведеться піти. Вас сюди ніхто не кликав. Плями майбутнім учням не друзі! Правда, діти? (відповідь дітей) Чули? От і йдіть звідси!
Клякса. Ой-ой-ой! Налякали! Як бризну чорнилом! (бризкає на дітей з водного пістолета) Я сама дітей всьому навчу.
Вед. Чому ж ви можете навчити дітей?
Клякса (здивовано) Як чого? Я багато чого вмію! І зошити бруднити, і рвати книжки. Портфелем можна грати в футбол. Я-а-а-к дав ногою – відразу гол! А можна ще прогуляти уроки, або щоденник з двійками пофарбувати приятелеві – нехай батьків полякає.
Вед. А з чого ви взяли, що у наших дітей будуть двійки в щоденнику?
Клякса. А що? Це ж найкрасивіша оцінка.
Вед. А давайте перевіримо, які оцінки будуть отримувати наші діти?
Атракціон «Збери оцінки».
Під музику діти біжать по колу, а на кінець музики беруть гарні «оцінки» (цифри) і піднімають угору.
Клякса. А ще, а ще можна вчителю на стіл покласти (ніби думає) жабу! Життя – луснеш від сміху! (сміється) Ну, будете зі мною дружити?
Вед. Чому це ви вирішили, що діти будуть дружити з вами?
Клякса. Та тому, що вони такі ще маленькі, нічого не знають, нічого не вміють. З ким їм дружити, як не зі мною?
Вед. Ось і неправда! Наші діти вміють багато різних речей: читати, рахувати, малювати, ліпити, співати, танцювати!
Клякса. Читати, рахувати! Я теж вмію! Чого тут хитрого?
Вед. Добре! Тоді прочитай ось це слово.
Ведуча показує слово «ма-ма».
Клякса (намагається читати) Ми... и... ми...
Вед. Та ти не читаєш, ти мукаєш, як теля.
Клякса. Подумаєш! Букви у вас якісь неправильні.
Вед. А ми зараз запитаємо у дітей, вони нам скажуть що тут написано і тоді побачимо, чи правильні тут букви.
(діти читають хором: «ма-ма»)
Клякса. Ну я теж першу букву назвала, а далі я не знаю. Коли букви вчили, я на «Абетці» стрибала. Подумаєш...читають вони. Зате я рахувати вмію! (рахує до 10) Ось!
Вед. Так і наші малюки в дитсадку можуть! А от ти спробуй розв’язати задачу:
Клякса. Багато ви знаєте! Повчитися! У школі дуже важко! Та ще й батьки почнуть на вас сваритися! Ух, як страшно! Ось згадаєте тоді мене, пошкодуєте, що не стали зі мною дружити! Ось забризкаю вас зі своєї чарівної чорнильниці – від вас одні плями залишаться!
Вед. А ти нас не лякай! У нас є відмінний засіб від шкідливих плям. Ось він! (ведуча показує інший водний пістолет) Ця річ виведе будь-яку пляму.
Клякса. Караул! Перуть! Знищують! Виводять! (хапає велосипед під руку і тікає, свистить, вибігає з зали)
2 вед. А зараз ми зустрінемось з чарівними пташками, бо наступний кадр – казковий.
Дитина. Рвонулась на волю чудесна жар-птиця,
І враз освітилась казково столиця.
Летіла все вище, так гарно, так вільно,
Як в найзолотішім, найкращім мультфільмі.
Дорослим і дітям яснішали лиця:
«Як хороше жити під сонцем жар-птиці!»
Танок (3 дівчинки)
1 вед. У кожної дитини у садочку з’являються перші симпатії, почуття. А що з цього виходить, ми зараз побачимо, бо переходимо до наступного 7-го кадру – романтичного.
Коментарi