Як сформувати освітні завдання

для заняття з фізичної культури

(міні-консультація для вихователя з фізичної культури)

1. Вступна частина: вчити, формувати вміння, закріпити вміння (ходьба, біг, переступання, шикування, перешикування).

2. Підготовча частина: розучити, повторити (комплекс загальнорозвиваючих вправ – вправи для рук і плечового пояса; вправи для ніг; вправи для тулуба). Розвивати координацію рухів, узгоджувати їх з музичним супроводом.

3. Основна частина: вчити, формувати рухові вміння та навички, закріпити вміння (основні рухи на розвиток різних груп м’язів: ходьба, біг, стрибки, кидання, ловіння та метання, повзання та лазіння, вправи з рівноваги).

4. Танцювальні вправи – приставні кроки, присідання, крок галопом, чергування простого і дрібного кроку, перешикування в колі; розходитись і сходитись парами).

5. Рухлива гра: розвивати та виховувати фізичні якості –швидкість, спритність, силу, окомір, гнучкість; розвивати функції рівноваги, уміння доцільно використовувати набутий руховий досвід.

6. Виховувати чесність, справедливість, розвивати толерантне та бережливе ставлення до інших, відповідно до життєвих ситуацій формувати співчуття та вміння радіти успіхам інших; витримку, організованість, наполегливість, формувати інтерес та позитивне ставлення до активної рухової діяльності, бажання досягати певних успіхів, долати перешкоди, особисті труднощі, отримувати м’язову насолоду від рухової діяльності.

Використана література:

1. Дитина: програма виховання і навчання дітей від двох до семи років / науковий керівник проекту: О.В. Огнев’юк, К.І. Волинець та ін.. / Київський університет ім. Б. Грінченка. – 3-євидання, доопрацьоване та доповнене –К.: Київський університет ім. Б. Грінченка, 2012. - 492 с.

2. Вільчковський Е.С., Курок О.І. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку: Навч. Посіб. – Суми: ВТД: «Університетська книга», 2004. – 428 с.

Кiлькiсть переглядiв: 414

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.