ІГРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ

Для гармонійного розвитку і фізичного здоров'я дитина має опанувати основні ру­хові навички. Звичайно, спритність, рівновагу, координацію рухів, уміння ловити та кидати м'яч руками і відштовхувати його ногами - усі ці навички можна розвивати, віддавши малюка до якоїсь спортив­ної секції. Та набагато при­ємніше робити це під час гри, заохочуючи дитину до рухової активності власним прикладом.

«ІГРИ З М’ЯЧЕМ»

«Їстівне – неїстівне», «Я знаю п’ять імен», «Футбол», естафети (подолай відстань, несучи м’яч між колін, несучи м’яч у випростуваній перед собою руці, набиваючи м’яч об землю, затиснувши між двома гравцями без допомоги рук).

«ДЕНЬ ТА НІЧ»

За сигналом ведучого «День» усі грав­ці починають активно рухатися (стри­бати, бігати, пританцьовувати). Коли ве­дучий вимовить команду «Ніч», гравці мають застигнути на місці. Той гравець, який не застиг, вибуває з гри. Перемагає найуважніший, той, хто чітко виконує всі команди ведучого.

«ЧОБІТОК»

Для проведення цієї гри знадобляться дві пластикових кеглі або пляшки з водою й пара старих чобіт або череви­ків. Гравці об'єднуються у дві команди. На однаковій від­стані від команд розставля­ють кеглі чи пляшки. Першим гравцям у командах видають по одному чобітку. Усі гравці команди по черзі кидають чо­біток, намагаючись збити ке­глю чи пляшку. Перемагає та команда, яка частіше влучати­ме в ціль.

«ЗАБОРОНЕНІ РУХИ»

На початку гри ведучий повідомляє гравцям, який рух буде забороненим цього разу (наприклад, стрибки на одній нозі). Потім ведучий виконує різноманітні рухи, поступово прискорюючи темп. Гравці повторюють рухи за ним. Якщо ведучий показує заборонений рух, гравці мають зупинитися. Той із гравців хто повторив заборонений рух, вибуває з гри.

«ЗОЗУЛЯ»

Перед початком гри треба накреслити крейдою на асфальті або паличкою на піску невеличкі кола —-«гнізда птахів». Їх має бути на одне менше, ніж гравців. Усі гравці — «птахи», вони займа­ють місця в колах. Гравець, якому не вистачило кола, — «зозуля». За сигналом ведучого всі гравці залишають кола й бігають по майданчику. «Зозуля» бігає разом з усіма. Раптово ведучий дає наступний сигнал, за яким усі гравці мають забігти в кола. Той, кому не вистачило кола, стає «зозулею». Сигналом ведучого може бути свисток або віршовані рядки: «Птахи у справах полетіли, свої гнізда залишили». «Птахи, довго не літайте, своїгнізда відшукайте».

«ПЛЯЖНИЙ ВОЛЕЙБОЛ»

Для цієї гри знадобиться натягнута волейбольна сітка чи будь-яка мотузка. Усі гравці діляться на дві команди й стають по різні боки від сітки.

У командах гравці стають по парах, кожна пара три­має за краї великий пляжний рушник. Ведучий подає гравцям м'яч. Гравці не мають права ловити м'яч руками. Вони можуть ловити й перекидати м’яч через сітку лише за допо­могою пляжних рушників. Про­грає та команда, яка частіше впускатиме м'яча на землю.

«СНІЖКИ»

Для проведення цієї гри знадобляться «сніжки» - зім'яті в кулі аркуші паперу. Чим більше їх буде — тим краще. Ігровий майданчик треба розділити лінією навпіл (лінію можна намалювати крейдою чи паличкою на піс­ку або покласти на землю яскраву мотузку). Усі гравці об'єднуються у дві команди. Кожна займає свою полови­ну ігрового поля. «Сніжки» також розподіляють порівну між командами. За сигна­лом ведучого гравці почина­ють перекидати «сніжки» зі своєї частини поля на іншу. Перемагає команда, на тери­торії якої залишиться мен­ше "сніжків» після завершен­ня гри.

«ВУЛИЧНИЙ БОУЛІНГ»

Замість кеглів стануть у пригоді пластикові пляшки з водою, підфарбованою гуашшю різних кольорів. Виставте пляшки у формі двох трикутників (один.....для однієї команди, другий - - для іншої).

На однаковій відстані від трикутників накресліть лінію, за яку грав­цям заступати не можна. За сигналом ведучого гравці кожної ко­манди намагаються влучити м'ячем у трикутники з пляшками. Одна збита пляшка приносить 1 бал. Потім пляшки виставляють знову. Перемагає та команда, яка набере більше балів.

«ДВОПОВЕРХОВИЙ БАСКЕТБОЛ»

У цій грі беруть участь команди (у кожній команді трос гравців). Чоловік саджає дитину собі на плечі. Дитині дають пластикове відро або пластиковий кошик для сміття. Третій гравець отримує невеличкий м'яч. Завдання команди — якомога більше разів влучити м'ячем у кошик. Причо­му чоловік із дитиною на плечах теж може рухатися, щоб упіймати м'яч. Перед початком гри ведучий оголошує час, відведений на змагання (наприклад, 5 хвилин), умовний сигнал (наприклад, свисток), за яким гравці можуть розпочинати і повинні зупинитись.

«ВІЛЬНЕ МІСЦЕ»

Усі гравці утворюють коло, повернув­шись обличчям одне до одного, ведучий залишається за межами кола. По­ходжаючи навколо гравців, ведучий торкається одного з них — це означає, що ведучий викликає його на змагай ця. Ведучий біжить по колу в один бік, а викликаний гравець—- у протилеж­ний. Кожен з них намагається якнай­швидше дістатися вільного місця (залишеного викликаним гравцем) і зайняти його. Той гравець, який не встиг добігти до вільного місця, стає ведучим, і гра триває.

Кiлькiсть переглядiв: 666

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.